8 Haziran 2009 Pazartesi

Serhat YABANCI için Yazılan Tavsiye ve Teşekkürler:



Mehmet Emin KIZGIN
Ankara - Psikolog / Psk.Danışman
(Sitemize Kayıtlı Profesyonel)
06-05-2008
TavsiyeNo: 11721

Merhaba, Serhat kardeşimi,birlikte sunduğumuz bir eğitimin öncesinde tanıdım.Bir çok alanda bilgi,deneyim ve tecrübelerimizi paylaştık.O süre içinde kendisinden son derece memnun kaldım. Serhat Bey,işini oldukça titiz,düzenli ve geniş içerikli yapmaya çalışmaktadır.Entellektüel birikimi,kültürlerarası tecrübeside buna eklenince sanırım ortaya olgun bir meyve çıkmaktadır. Özellikle öğrencileriyle olan diyaloğuna doğrusu hayran kalmamak elden değil,ve gıpğta ettim. Kendisine selam ve sevgilerim yolluyor,başarılarının devamını diliyorum......
6 (%75) ziyaretçimiz bu tavsiyeyi faydalı buldu.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

Özlem AKKEL
İstanbul - Psikolog / Psk.Danışman
(Sitemize Kayıtlı Profesyonel)
26-09-2008
TavsiyeNo: 15652

Serhat Bey'le arkadaşlığımız yıllar önce aynı eğitim grubunda bulunmamıza dayanıyor.Bazı insanlar vardır hayatınızdan gelip geçerler,Serhat Bey gerek karakteristik duruşuyla gerekse pozitif yaklaşımlarıyla mesleki ve bireysel yaşamımda yer edinmiş sayılı insanlardan biridir.Eğitim seminerlerinin dışında kendisiyle aynı çalışma ortamını da paylaşmış bulunmamız onun mesleki birikim ve istikrarının ne kadar güçlü olduğunu anlamama yardımcı oldu.Hala birlikte yürüttüğümüz projeler bulunmakla birlikte bireysel yaşamımda da görüşüne,düşüncelerine çok önem verdiğim,önemli kararlar alırken deneyim ve bilgisine danışmaktan çekinmediğim ilk insanlardan biridir.Mesleki olarak sürekli kendisini yenileyen,alanla ilgili gelişmeleri takip eden,sorgulayan ve işinin gereğini yerine getiren bir arkadaşımdır.Bireysel danışmanlık ve özellikle ergenlerle ve aile çalışmalarıyla ilgili çalışmalarında kendisine sonsuz güvenim var.Başarısının daim olmasını diliyorum.
2 (%100) ziyaretçimiz bu tavsiyeyi faydalı buldu.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

ülke (Danışan)
IP: 78.176.104.YBF
30-04-2008
TavsiyeNo: 11514


Serhat bey benim kötü günlerimde yanımda olmuş dostum olacak kadar işinin uzmanı bir insandır. Bazen insan sorunlarını en yakınlarına anlatır da karşısındaki kendine göre yorum yapar ya Serhat Bey'in sadece bir tane cümlesi hayatımda çok şeyi değiştirmiştir.Hem mükemmel bir uzman danışmandır hem de çok iyi bir dosttur. İşinde ciddi,seviyeli ama o oranda da karşısındakine yakındır. Hayatıma olan katkılarından dolayı, beni yanlışlarımdan döndürmesinden dolayı hatta en önemlisi kızımla ilişkilerimde bana yardımcı olmasından dolayı O'na sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum. Bence O'nunla görüşmek için geç kalmayın..........
13 (%93) ziyaretçimiz bu tavsiyeyi faydalı buldu.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

ebru (Arkadaş/Tanıdık)
IP: 88.249.225.LY
18-02-2008
TavsiyeNo: 8704

problemli oldugum bir dönemde internette  uzman ararken bir şekilde karşılaşmıştım kendisine cok ilgili ve alakalı davranmıştı. gerçi ben cok uzak bir şehirde odugum için birebir terapi olmamıştı ama o zaman için içinde bulundugum ruh halıyle ilgi ve alakası bile benı cok rahatlatmıstı. hala tel. numarası kayıtlıdır bende ve msn listemde de eklidir.keske daha yakın bir yerde olsaydıda birebir görüşebilme sansmız olsaydı. şiddettle tavsıye edıyorumm kendisini
12 (%92) ziyaretçimiz bu tavsiyeyi faydalı buldu.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

fazıl hızal (Arkadaş/Tanıdık)
IP: 88.224.193.YDC
29-05-2008
TavsiyeNo: 12406
Bu kişi ile askerlik vazifemi ifa ettiğim süre içinde tanıştım. Kendisi 12.Mekanize Piyade tugayının psikolojik danışmanı ve PDRM uzmanı olarak son derece başarılı ve etkin çalışmalar yürütmüştür. Mesleğinde alernatif ve bilimsel yaklaşımı ve insan ilişkilerinde son derece başarılı oluşu ve çalışma azmi beni etkiledi. Açıkcası amatör bir ruhla son derece profesyonel metodlar kullanarak çalıştığını düşünüyorum. Mesleğinde akademik çalışmaları saha ile birleştirdikçe hem daha iyi bir konuma yol alacağını hemde daha tanınacağını düşünüyorum.
3 (%100) ziyaretçimiz bu tavsiyeyi faydalı buldu.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

ersoy uygur (Arkadaş/Tanıdık)
IP: 78.179.164.YF
17-02-2008
TavsiyeNo: 8672

kendisini çok yakından olmasa aynı semtten olduğumdan tanırım. mesleki olarak kendini kanıtlamış ve anadolu yakasında tanınan biri. tüm kurumlara eğitimleri ile tanınmıştır. Genel müdürü olduğum kuruma da eğitim verdi. çok memnun olduk. personelin motivasyonu, kişisel gelişimi, problem çözme becerileri ve aile danışmanlığı olarak çok güzel geri bildirimler aldık. teşekkür için bu tavsiye mektubunu borç bildim. diğer meslektaşları gibi kitabi değil,sosyal nedenlere ağırılık veriyor ve daha gerçekçi. üyeleri dinlerken içten bir samimiyet yansıtıyor. kendini kanıtlamış biri.
11 (%100) ziyaretçimiz bu tavsiyeyi faydalı buldu.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

fulya (Danışan)
IP: 81.214.84.YFB
19-09-2008
TavsiyeNo: 15403

merhaba Serhat Bey'le bir arkadaşım'ın tavsiyesi üzerine tanıdım.Bazen hayatta yapayanlız hissedersiniz kendizi kimseyle duygularınızı paylaşmak istemezsiniz tek başınasınızdır işte böyler bir anda tanıştım.Çok kısa bir süre de tüm olumsuz düşüncelerimden beni kurtardı.Kendimle yüzleşmemi sağladı.Şu anda yaşadığım olaylara çok pozitif bakabiliyorum.Yaşamım boyunca belki başka sorunlarımda olacak yada içinden çıkamıyacağım sonsuz sorularım.Ama artık biliyorumki bir telefonla beni sakinleştiren yada canım sıkıldığında arkadaşlığını hissettiğim.Yanlış yapacağımda beni durduracak biri var yaşantımda.Herşey için teşekkürler Serhat Yabanci
5 (%100) ziyaretçimiz bu tavsiyeyi faydalı buldu.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

senem (Arkadaş/Tanıdık)
IP: 88.235.93.YCC
24-04-2009
TavsiyeNo: 22608


serhat benim değerli arkadaşım..kendisi her konuda,her zaman desteğe hazır,sabırla dinleyen,mantıklı çözümler üreten ve yine her konuda yanınızda olduğunu hissettiren ve olan,sınırlarını koruyabilen,güler yüzlü ve çok doğru bir uzman..gazete ve tv programlarındanda kendisini devamlı takip edebilirsiniz.turkishline adlı sitede makaleleri mevcut.kendisini mutlaka tanımanız gerektiğine inanıyorum..canım arkadaşım gülen yüzün hiç solmasın..başarılarının devamını diliyorum..
1 (%100) ziyaretçimiz bu tavsiyeyi faydalı buldu.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

Ö.K (Danışan)
IP: 78.176.126.YW
23-04-2009
TavsiyeNo: 22580
Sorunlarım için birçok danışmana gittim. Malesef hiçbirtanesi bana yardımcı olamadı. Serhat beyle tanıştım. Aile içi yaşadıgım ve kendimle ilgili olan sorunlar birkaç seans sonunda cözülmeye başladı. Kendisi cok güven veren bir kişi. Motive etme konusunda üstüne tanımıyorum =). Bir danışmandan cok, bir hayat dostu edındıgımı dusunuyorum. Herzaman yanımda olan ve herzaman ulaşabildigim bir kişi. Kendisiyle istedigim konu hakkında rahatlıkla konusabiliyorum. Birkaç seansdan sonra, kendimi cok farklı bir insan olarak görmeye başladım. Kendime olan güvenim arttı. Şuan bulundugum ve hep bulunmak istedigim durum bana Serhat hocama gitmeden önce imkansız gelıyordu. Onun sayesinde daha güçlü ve dayanıklı biri oldum. Vucut gelistirme sporuna hayranlık duyuyorum. Fakat motivasyonum olmadıgı icin hep başladıgım bu sporu en fazla 2 hafta yapabiliyordum. Bir seans bu zor sporu tam 5 aydan beri aralıksız yapmamı sagladı. Bir seansda bu sorunum cözüme kavuştu. 5 ayın sonunda istedigim bir vucuda sahipim. Serhat hocamın cözemicegi bir sorun yok. Hem aile durumum düzeldi. Kendimle onun sayesinde gurur duyuyorum. Seanslarımız devam ediyor. Ve her seansın sonunda, kendimi daha da güclü ve motive hissediyorum. Kendisi beni cok etkiledi ve bir insanın aslinda herşeyi yapabilcegini bana gösterdi. seanslarımız devam ediyor ve ben bundan cok mutluyum. Serhat beyi bir danişmandan cok , bir abim olarak görüyorum. Size kapıyı gösteriyor ve bu kapıdan yürümeniz icin sizi motive ediyor. Ve inanın bana onun vermiş oldugu motivasyonla her kapıdan gecebirisiniz. Allah sizden razı olsun serhat bey. Sizin sayenizde İmkansız oldugunu düsündügüm bir hayat yaşıyorum. Emekleriniz icin gönülden teşşekür ediyorum
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

KarameLLa Begüm (Danışan)
IP: 85.101.166.YWF
22-04-2009
TavsiyeNo: 22570
Çalıştığım Özel bir televizyon kuruluşu için yaptığımız çekimler ve gazetemizde bir uzman olarak kendisinden aldığımız görüşler fazlasıyla ilgi gördü. Çalışmalarıyla zaten ün kazanmış birisi ve bunu sadece ün kazanmak için değil gerçekten insalık adına mesleğini severek yapıyor. Her zaman gönül rahatlığıyla doğru kişiden ve doğru yardımlar almak istiyorsanız isim belli..
.Kendisine teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim..
2 (%100) ziyaretçimiz bu tavsiyeyi faydalı buldu.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

nesli_ (Danışan)
IP: 88.226.97.ZZC
10-03-2009
TavsiyeNo: 20949

Serhat Bey'le yazılarından birine yaptığım yorum (aslında bir yardım çığlığı) vasıtası ile tanıştım. Beklemiyordum cevap vermesini, yoğun iş temposunda vakit ayırmasını daha doğrusu. Ama 1 saat geçmeden ileti cevabını görünce mesleğini sadece hayatını idame ettirmek için değil, duyarlı ve faydalı olmak adına icra ettiğine bire bir şahit oldum.. Hangimiz mesai saati dışında vaktimizi severek veya sevmeyerek iş görüşmeleri ile geçirmek isteriz ? Özverisi ve faydalı olma çabasının verdiği güvenle hala devam eden terapi sürecimde görüşme imkanı buldum kendisiyle (yine büyük bir incelik ve özveriyle tatilinin bir bölümünü çalmamı sağladı diyelim buna:). Sadece şunu söyleyebilirim; bana cevaplar vermedi..Sorular sordu, yönlendirdi, kendime soru sormayı öğrendim. Daha doğrusu hangi soruyu sorarsam bilinçaltımın bana doğru cevapları sunacağını gösterdi Serhat Bey, ve kendi cevaplarımın en kıymetli olduğunu da..Daha yolun başındayım, ama 40 mumdan en azından 5 'ini söndürdüğümü hissediyorum sayesinde...
1 (%100) ziyaretçimiz bu tavsiyeyi faydalı buldu.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

nuray b. (Danışan)
IP: 88.237.166.ZB
05-03-2009
TavsiyeNo: 20705


Selam SERHAT bey ile Tanışmamız oğlumuz için Danışman Psilolojik destek almak için aratırırken oldu..SERHAT Beyin ofisi bize uzak olmasına rağmen oğlumuzun ve bizim aile danışmanuımız oldu..Bizim için problem olan konularda yardımını aldık...Aile içi eğtim seminerlerne de katılma sansımız oldu.... Bizi gülen yüzü ve konukseverliği ile karsıladı her seferinde.. SERHAT bey çocularla iletişim konusun da başarılı yani cocukların ona güvenmesini cabuk açılmasını sağlıyor.. bunun tabiki eğtimini almışstır ama yine de bizim oğlumuzla iyi arkadaş oldular ve cok gülerek her konuyu aştılar bizde bıundan mutlu olduk.. Danısmanlık konusun da serhat beyin ofisi bizim için uygundu... cünkü pazar gününü bize ayırabildi ve terapiler bütün aile birlikte katılabildik.. Mesleğiyle ilgili gelişmeleri yakından takip edip cesitli proğramlara katılması ve daha çok insanı bilgilendirmesi sevindirici... Güleryüzlü ve konuksever olduğunu belirtmeme rağmen ciddi ve mesafeli bir insan olduğunu da söylebilirim... Yanında calışanlar ve ekip arkadaşlarınla da kısmen tanışma sansım oldu. Onlarda çok ilkez karşılaşmanıza ve tanışmanıza rağmen çok uzun zamandır tanısınız insanlar gibi sıcaklar hepsine işlerinde başarılar dilyorum.. en kısa zamanda tekrar görüsmek üzere.....
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

Hüseyin Çakmak (Arkadaş/Tanıdık)
IP: 91.93.32.YF
02-03-2009
TavsiyeNo: 20605

Merhaba, Serhat Bey ile birklikte Doğu illerinin birinde askerlik yaptık. Kısa süre içerisinde empatik yaklaşımları ve destekleyici tavırları ile aramızda çok sevilir hale geldi. Bir çok başarılı hikayesi vardır. Asker psikolojisi -ki zor bir dönemdir- kolay tamir edilecek bir durum olmamasına rağmen oldukça başarılı olmuştur. Mesleğinde başarılı ve araştırmacıdır. Zaten bunu katıldığı güzel ve büyük organizasyonlardan görüyoruz. Kendisine başarı ve sağlık diliyorum.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

FgN (Danışan)
IP: 88.240.30.WJ
24-02-2009
TavsiyeNo: 20389


SERHAT YABANCI nın internetteki blog girdilerini yazmış oldugu makaleleri okudum.ben genelde psikologları, psikiyatrları hatta doktorları bile insana yakın olmayan hep ücret karşılıgı bilgilerini paylaşan ulaşılmaz kişiler olarak bilirdim.ama bu fikrimi degiştiren tek kişi Serhat Hocam oldu.kendisini büyük bi heycanla birazda korkarak aradım çünkü alacagım olumsuz bi davranış benim zaten yıkık dökük olan iç dünyamda çok büyük hasar oluşturacaktı.kendisi gerçekten çok degerli vaktini ayırıp benle konuştu ..bu benim için çok olaganüstü bir durumdu:):)gerçekten insanı rahatlatan samimi içten bir tavrı varki 6 aydır gittigim tedavi oldugum psikatrım bile hiç kalmıştı...kullandıgım ilaçların etkisini birden x10 yapıverdi hatta ilaçları fazla kullanmamaya başladım bile...Serhat Hocam..ama gerçekten kendini işine adamış alanında çok iyi bilgi sahibi gerçekten olumlu sonuçlara ulaştırabilen bir kişi.teşekkür ediyorum hocam size....ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN BAŞARINIZI DAİM ETSİN...
3 (%100) ziyaretçimiz bu tavsiyeyi faydalı buldu.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

sumeyra (Arkadaş/Tanıdık)
IP: 85.96.2.YBD
10-01-2009
TavsiyeNo: 18817

Toplum gonulluleri vakfi bunyesinde, ben ve proje ekibim bakirkoy ruh ve sinir hastaliklari hastanesinde rehabilitasyon amacli egitimler veriyoruz.Serhat beylede bu vesileyle tanistim. bize egitimleri hazirlamamiz asamasinda bircok guzel ve farkli fikirler sundu, oneriler getirdi. kendisine cok tesekkur ediyorm. bircok uzmandan yardim istememize ragmen bize serhat bey kadar yardimi dokunan baska bir uzman olmamistir.Serhat bey yardimsever oldugu kadar cok kolay iletisim kurulabilecek biridir. Cok guleryuzlu, sicakkanli ve samimidir. Ayrica, kendisinin de iletisim becerileri cok gelismis oldugundan kendinizi yaninda cok rahat hissediyorsunuz.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

Cevdet SAYDAM (Danışan)
IP: 78.162.232.FC
10-01-2009
TavsiyeNo: 18816
Sevgili Serhat YABANCI;Kendi branşında uzmanlaşmış ender kişilerden biridir.Topluma vermiş olduğu mesajlar ile yaşamındaki paralellik kendisini ayrıcalıklı kılmıştır.Vermiş olduğu toplumsal hizmetler de ışık niteliğindedir.Hem yazmış olduğu makale ve hemde katılmış olduğu TV Programlarında mesleğinin inceliklerini kendi kişiliğiyle birleştirerek sunması ,konusuna hakim olması daima dinlenilir olmasını sağlamıştır.Serhat YABANCI bu genç yaşına rağmen branşını çok iyi etüt etmiş,destek sağladığı kişilerin tam sorununu tespit ederek,isabetli nokta çözümler sunarak toplumsal kazanımlarımızı arttırmıştır.Kendisini daha iyi yerlerde görmek dileklerimle...
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

nevin (Danışan)
IP: 85.103.41.YYB
08-01-2009
TavsiyeNo: 18720

serhat beyi internette yayınlanan yazılarından tanıdım. kendısı bır sure danısmanım oldu.kısa surelı de olsa kendısınden almıs oldugum bılgıler bıle benım hayata farklı gozle bakmamı ve kendıme sarılmamı sagladı.benım gıbı hayatla savaşında zorluğa , çıkmaza gırdıgını düşünen herkese tavsiye ederim. kendınızın dusunemedıgı ve goremedıgı bır cok seyı gormenızı ve dusunmenızı saglıyor Serhat Bey. kendı cevremde danısmanlıga ıhtıyacı olan tum arkadaslarıma dostlarıma tavsıye ettıgım gıbı sızlerede tavsıye edıyorum... unutmayın kı destek saglam oldugu surece guvenılır adımlarla ılerleyebılırsınız... ve kendınıze guvenırsınız...
1 (%33) ziyaretçimiz bu tavsiyeyi faydalı buldu.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

ismehan yılmaz (Arkadaş/Tanıdık)
IP: 78.162.135.ZZB
06-08-2008
TavsiyeNo: 14229
Bu yazıyı okuyacak herkese merhabalar.Kısa bir süre önce tanıştık Serhat Bey' le.Yazıları, yetkinlik alanları,günceli takip eden tarzındanda anlaşılacağı üzere çalışkan ,günü yakalayan, alanında iyi olan bir psikoloğ.Azimli,kararlı,yardımsever,sıcakkanlı,gibi özellikleri ise arkadaşlarınca malumdur.Bu kadar güzel özelliği bir arada barındıran ve aldığı tüm eğitimleri harmanlayarak danışanlarına ve kendisinden yardım isteyen herkese en iyi şekilde yardımcı olmaya çalışan Serhat Bey'e selam ve sevgilerimle....
1 (%50) ziyaretçimiz bu tavsiyeyi faydalı buldu.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

MERWE (Arkadaş/Tanıdık)
IP: 88.246.35.LL
08-07-2008
TavsiyeNo: 13477

Serhat bey ile çalıştığımız büroda tanıştım. Kendisi gerçekten başarılı uzman ve kötü zamanlarımda yanımda olan iyi bir arkadaş. İlerde geriye dönüp baktığımda hala hatırlayabileceğim ve iyiki tanımışım diyebileceğim insanlardan birisi. Sanırım kendisinden benim de öğreneceğim çok şey olacak. Arkadaşlığımızın ve bu değerli insanın başarılarının daha uzun süre devam etmesi dileğiyle. Arkadaşımı uzman bir yardıma ihtiyacı olan herkese tavsiye ediyorum.
8 (%100) ziyaretçimiz bu tavsiyeyi faydalı buldu.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

ciqdem (Danışan)
IP: 78.184.136.YB
09-06-2008
TavsiyeNo: 12713
şimdi ne yazacağımı bilmiyorum ama serhat bey çok ama çok iyi biri ya. herşeyden önce benimle arkadaş gibi. çalıştığı yer çok şirin.birşeyleri paylaşırken en önemli olan güvendir.serhat yabancı bencee öyle.. benim için birçok şeyin değişmesine yardımcı oldu.ben belki bir parça atlatabilmiştim ama yinede çok ağırdı yaşadıklarım ve en büyük destek ondan ve annemden geldi.. en zor anlarım en büyük yalnızlıklarımda hep konuştuklarımıs düşünüorum artık.çünkü ben değerliyim. bunu bana o öğretti.. iyiki tanımışım onu.. bilmiyorumm yeterli olurmu ama bence gerçekten tanınması gereken bir insan...
3 (%100) ziyaretçimiz bu tavsiyeyi faydalı buldu.
Bu tavsiyeyi yararlı buldunuz mu?

asya (Arkadaş/Tanıdık)
IP: 85.102.233.YJF
26-05-2008
TavsiyeNo: 12310

sorunlarımın yoğun olduğu bir dönemde tanıştığım ve ilerisinde fazlasıyla yardımını gördüğüm samimi ve yaratıcı fikirli biri serhat bey.çok kısa bir süre içerisinde hayata bakış açımı değiştirmeme yardımcı oldu daha dayanıklı ve güçlü olmamı sağladı.ben kefilim serhat beyin üstesinden gelemeyeği sorun yok:)hem almış olduğu eğitim hem de kendisini bu konuda fazlasıyla eğittiği için ona sonsuz güveniyorum.problemin ne olduğunu iyi analiz edebilen ve akabinde çözüm aşamasını kolaylıkla getirebilen biri aynı zamanda samimi ve güvenilir.işinin uzmanı olması dolayısıyla problemlerin çözümü aşamasında kolaylıkla yardımcı olabileceğine emin olduğum için kesinlikle tavsiye ediyorum..tanınması gereken biri mutlaka..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Samimi acıklamalarıyla,bilgi ve birikimi ile,son derece basarılı buldugum bir arkadas,dost.Basarılarının,devamını dilerim...Naat